مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید در نشست تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرد

تشکل های شاهد و ایثارگر ظرفیت‌های خوبی برای تحقق شعار سال دارند

مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر ظرفیت‌های خوبی برای پیگیری مشکلات ایثارگران و تحقق شعار سال دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امید چوپانکاره در نشئت تحقق شعار سال که با حضور تشکل های شاهد و ایثارگر در این معاونت برگزار شد، افزود: مشارکت مردم  مورد تاکید و سیاست دولت سیزدهم و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ظرفیت خوبی برای پیگیری مشکلات ایثارگران دارند.

مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید خاطرنشان‌کرد: وظیفه ما این است که  از ظرفیت‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر بهره ببریم؛ چون به مشورت و همفکری با تشکل‌های ایثارگری نیاز داریم. 
چوپانکاره تاکید کرد:تشکل‌های شاهد و ایثارگر به کمک اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد باید در جهت همکاری در زمینه قوانین مربوط به بودجه ایثارگران و  موضوع قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران فعال باشند تا قوانین پاسخگوی نیازهای جامعه ایثارگری باشد،

وی ادامه داد: قانون باید به گونه ای نوشته شود که پاسخگوی مسایل ایثارگران باشد.

رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با  اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید گفت: قوانین و مقررات برای ایجاد فضای هم‌اندیشی با تشکل‌ها بر اساس برنامه عملیاتی شامل چهار برنامه از جمله به کارگیری ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر،  ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز، تشکیل  قرارگاه جوانی جمعیت و موضوع کشورهای محور مقاومت است.

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر،  دوران کنونی را  دوران استراتژیک برای بنیاد توصیف کرد و افزود: آشنا‌کردن جامعه ایثارگری با حقوق خود و مطالبه قانونی آنها موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه، اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر،  نظرات و پیشنهادات  خود با حضور مدیر کل امور مجلس و دولت بنیاد و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، بیان کردند.